CrashOnline.gr | Η Online έκδοση του περιοδικού CRASH!

6 συνδυασμοί  για την καλύτερη απορρόφηση σιδήρου

Η βιταμίνη C βοηθάει στην πλήρη απορρόφηση του σιδήρου από τον οργανισμό. Απόφυγε το συνδυασμό με ασβέστιο. Αντίθετα ενσωμάτωσε στη διατροφή σου το … πάντρεμα των πιο κάτω:

Σπανάκι (σίδηρος) και κόκκινες πιπεριές (βιταμίνη C)

Μπρόκολο (σίδηρος) και ντομάτα (βιταμίνη C)

Μαύρα φασόλια (σίδηρος) και λάχανο (βιταμίνη C)

Λαχανίδα (σίδηρος) και πορτοκάλι (βιταμίνη C)

Φακές (σίδηρος) και λαχανάκια Βρυξελλών (βιταμίνη C)

Μαύρη σοκολάτα (σίδηρος) και φράουλες (βιταμίνη C)

 

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τσιόδρας επί τω έργω με μάσκα στο νοσοκομείο Αγία Βαρβάρα παλεύει τον ιό – Δείτε φωτογραφίες

Epi Trimi

Κρέας: Μέχρι το 2040 δεν θα προέρχεται από ζώα

Epi Trimi

Κορονοϊός: Οι ΗΠΑ ενέκριναν το πρώτο τεστ αντισωμάτων! Δίνει αποτέλεσμα σε 15-20 λεπτά

Panos Davakis

Προσοχή: Αυτή είναι η λίστα με τα πιο μολυσμένα φρούτα και λαχανικά για το 2020

vaggelio

Αυστρία: Ξεκινάει η δοκιμή ουσίας που ίσως καταπολεμά τον κορονοϊό

Epi Trimi

Τσιόδρας: 2.265 νεκροί στην Ελλάδα, αν ακολουθούσαμε την τακτική της Ισπανίας

Epi Trimi

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα

Προσωπικά Δεδομένα & Cookies