CrashOnline.gr | Η Online έκδοση του περιοδικού CRASH!

Πόσα πήρε το Action 24 που έδιωξε τον Γ. Τράγκα;

Πόσα πήρε το Action 24 που έδιωξε τον Γ. Τράγκα;

Την ώρα που η κρατική ΕΡΤ με τέσσερα πανελλαδικά κανάλια, δηλαδή την ΕΡΤ1, ΕΡΤ 2, ΕΡΤ 3 και την ΕΡΤ SPORT, που τη βλέπουν σε όλη την περιφέρεια πήρε 334.716 ευρώ, μαζί με το ΦΠΑ, ο τηλεοπτικός σταθμός Action 24, οποίος έχει άδεια μόνο για την Αττική πήρε 179.000 ευρώ για να έχει ειδική εκπομπή για τον covid 19. Σύμφωνα όμως με τη λίστα που έδωσε, κατόπιν πιέσεως όλης της Αντιπολίτευσης, ο κ. Πέτσας, το Action 24 προσέθεσε στα έσοδα του άλλα 49.600 ευρώ για το site Action 24.gr , φτάνοντας στο ποσό των 228.600 ευρώ.

Ήταν επομένως αυτονόητο ότι η διοίκηση του σταθμού και ο κ. Παναγιωτάκης θα προτιμούσαν την κρατική διαφήμιση από την δημοσιογραφική ενοχλητική φωνή του Γ. Τράγκα, που με έρευνες και ρεπορτάζ, έβαζε ερωτήματα στην επιβολή του «Μένουμε Σπίτι».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η Καθημερινή «καρφώνει» τον Κ.Μητσοτάκη

Αγαθή Χατζή

Πέθανε ο δημοσιογράφος Σπύρος Νικολόπουλος

Αγαθή Χατζή

Ο ΕΦΕΤ αποσύρει επικίνδυνα αλλαντικά

Αγαθή Χατζή

Πέθανε ο δημοσιογράφος ο Τάσος Παπαχρήστου -Είχε αποκαλύψει το ντοπάρισμα του Μπεν Τζόνσον

Panos Davakis

Τουλάχιστον 70 οι νεκροί και πάνω από 2000 οι τραυματίες από τις εκρήξεις στο λιμάνι της Βηρυτού. Ακούστηκαν ως την Κύπρο ! ( ΒΙΝΤΕΟ)

Αγαθή Χατζή

Ψηφιακός μετασχηματισμός και περαιτέρω ανάπτυξη για τον εκδοτικό οργανισμό «Έθνους»

Αγαθή Χατζή

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα

Προσωπικά Δεδομένα & Cookies