CrashOnline.gr | Η Online έκδοση του περιοδικού CRASH!

Γλυκά νερά, γλυκό κρατικό χρήμα και χλιδάτη «διακυβέρνηση»…

Το έγκλημα στα Γλυκά Νερά, σε συνδυασμό με το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, είναι μια ακόμη περίπτωση «βούτυρου στο ψωμί» του Κυριάκου.

Ο οποίος έχει πραγματικό άστρο, πολύ πιο λαμπερό από εκείνο του Αλέξη που τελευταία είναι ιδιαίτερα θαμπό, μιας και οι συνήθεις πρώην πασόκοι χειροκροτητές του, ειδικά των ΜΜΕ, μύρισαν μάσα σε άλλο μαντρί, και τώρα δηλώνουν «κυβερνητικοί».

Τέλος πάντων, αυτή είναι η ανθρώπινη φύση διαχρονικά, οπότε πάμε παρακάτω.

Την ώρα λοιπόν που ολόκληρη σχεδόν η κοινωνία ασχολείται με τις εξελίξεις της υπόθεσης του δολοφόνου πιλότου, με τις πάμπολλες ανατροπές, και ως διάλειμμα οι περισσότεροι απολαμβάνουν στις οθόνες τους την ποδοσφαιρική πανδαισία, ως συνήθως γίνονται πράγματα και θαύματα σε νομοθετικό επίπεδο.

Όπως π.χ. η πλήρης ανατροπή στα εργασιακά (8ωρο, υπερωρίες, κλπ.), η κατάργηση των κρατικών ελέγχων των εργοδοτών με την ίδρυση μιας ακόμη «ανεξάρτητης» αρχής (με πρόεδρο και προσωπικό διορισμένους από την κυβέρνηση), και άλλα πολλά.

Ποιος ασχολείται; Κανείς…

Όλοι ασχολούμαστε με τον πιλότο, που γνώρισε και παντρεύτηκε στα 27 του ένα 14χρονο κορίτσι, το οποίο νόμιζε πως βρήκε τον πρίγκιπα των παραμυθιών, αλλά μόλις άρχισε η συζυγική ζωή, οι δυο εγκυμοσύνες, η γέννα, το μωρό, και ο εγκλεισμός λόγω λοκντάουν, άρχισαν και τα πάμπολλα προβλήματα.

Με συνεχείς καυγάδες, ζηλοτυπίες, διενέξεις, και μπόλικο ξύλο (τον είχε κάνει γκάιντα) αν κρίνουμε από τις διαρροές του ημερολογίου της μακαρίτισσας που βγήκαν στο φως της δημοσιότητας.

Ένα μονότονο ημερολόγιο, βάσει του οποίου τον έδερνε καθημερινά!

Αν σκεφτεί κανείς ότι η κοπέλα αυτή που από παιδί έγινε κατευθείαν ενήλικη, σύζυγος και μαμά, με όλες τις υποχρεώσεις, χωρίς να το καταλάβει, και μάλιστα εν μέσω λοκντάουν, τότε όλα εξηγούνται…

Το λοκντάουν λοιπόν κατέστρεψε κόσμο και κοσμάκη…

Όλους; Όχι.

Για κάποιους ήταν η απόλυτη ευκαιρία.

Κυρίως για τον Κυριάκο.

Ο οποίος νομοθετεί συστηματικά, ενώ όποιος πάει να αντιδράσει μέσω διαδηλώσεων, πορειών, απεργιών, κλπ. η απάντηση έρχεται αμέσως είτε από κυβερνητικά χείλη, είτε από τα «πετσωμένα» ΜΜΕ: Μα τι θέλετε; Να πάψουμε να νομοθετούμε λόγω πανδημίας; Να μπει η δημοκρατία σε παύση;

Δηλαδή, αν το καταλαβαίνω καλά, η πανδημία απαγορεύει το δημοκρατικό δικαίωμα της διαμαρτυρίας, αλλά όχι της νομοθέτησης.

Χμ…

Αυτό είναι μάλλον χαρακτηριστικό της τηλεοπτικής κληρονομικής δημοκρατίας, ενός νέου είδους πολιτεύματος που στο μέλλον θα διδάσκεται στις σχολές πολιτικών επιστημών.

Και τι νομοθετεί η κυβέρνηση;

Έχουμε και λέμε: Εκτός από τη νέα φάμπρικά των και καλά «ανεξάρτητων» αρχών, μέσω των οποίων καταργούν τους κρατικούς ελέγχους στα αεροδρόμια, στους χώρους εργασίας, κλπ. οι κυβερνητικοί «άριστοι» φροντίζουν μια χαρά τους φίλους τους επιχειρηματίες, προφανώς με το αζημίωτο θα έλεγε κάποιος κακοπροαίρετος, αλλιώς προς τι αυτή η σπουδή;

Έτσι, στην αρχή της πανδημίας δόθηκαν από τον κρατικό κορβανά 120 ζεστά εκατομμυριάκια στον νέο (ιδιωτικό) εθνικό αερομεταφορέα (εκ Κρήτης ορμώμενο), την ώρα που άλλες ελληνικότατες αεροπορικές εταιρίες αφέθηκαν να μαραζώσουν χωρίς να τις δοθεί ούτε σεντ.

Και ενώ προϋπόθεση για την χρηματική αυτή ενίσχυση ήταν η διατήρηση θέσεων εργασίας, η εν λόγω προχώρησε σε μαζικές απολύσεις. Το ακούσατε πουθενά; Μπα…

Τώρα προέκυψε και άλλη μια γενναία κρατική επιδότηση προς την κατά τα άλλα ιδιωτική πρωτοβουλία, η οποία θα μας γλίτωνε ως φορολογούμενους από την κρατική σπατάλη.

Έτσι, με βάση δημοσιεύματα, τα 300 εκατομμύρια ευρώ ξεπερνά η αποζημίωση του Ελληνικού Δημοσίου προς τη Fraport-Greece, η οποία διαχειρίζεται τα 14 μεγάλα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας και προς τον Διεθνή Αερολιμένα της Αθήνας «Ελευθέριος Βενιζέλος», ως αντιστάθμισμα των απωλειών που υπέστησαν από την καθίζηση του κλάδου το 2020 εξαιτίας της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων που ακολούθησαν.

Σύμφωνα λοιπόν με το σχέδιο νόμου, το οποίο κατέθεσε στη Βουλή το υπουργείο Οικονομικών, το ποσό αυτό αντιστοιχεί στη διαφορά των πραγματοποιηθέντων κερδών σε σχέση με τα οριζόμενα στη Σύμβαση Παραχώρησης.

Η αποζημίωση στη Fraport-Greece θα καταβληθεί με συμψηφισμό καθώς ο παραχωρησιούχος δεν θα καταβάλλει την ετήσια αμοιβή παραχώρησης για τα έτη 2019, 2020 και 2021, ενώ όπως επισημαίνεται συμφωνείται «υπό τις οριζόμενες προϋποθέσεις το ενδεχόμενο μη καταβολής της ανωτέρω αμοιβής και για το έτος 2022».

Βάλτε μέσα και το 2023, και το 2024… θα πρόσθετα εγώ ο ποταπός. Τσιγκουνιές θα κάνουμε;

Με απλά λόγια, ο ιδιώτης που υποτίθεται πως επενδύει, και που υποτίθεται πως παίρνει το επιχειρηματικό ρίσκο, στην ουσία δεν διακινδυνεύει τίποτα αφού με το πρώτο «πρόβλημα», έρχεται το κράτος και τον αποζημιώνει.

Άλλη μια ιδιάζουσα περίπτωση κρατικοδίαιτου καπιταλισμού που θα πρέπει να διδάσκεται στα πανεπιστήμια (ΛΜΑΤ, ή Λούμπεν Μεγαλοαστική Τάξη την ονόμαζε η 17Ν κάποτε).

Αν είναι έτσι λοιπόν, τότε τι την θέλουμε την «ιδιωτική» πρωτοβουλία; Απλά για να πληρώνουμε πολλά περισσότερα από όσο πληρώναμε όταν τα αεροδρόμια ήταν υπό δημόσιο έλεγχο;

Ερωτήματα, που ανάθεμά με αν θα απαντηθούν ποτέ.

Και ποιος να απαντήσει άραγε; Οι υπουργοί; Αυτοί απλά εκτελούν εντολές των ιδιωτών «φίλων» τους που υπαγορεύουν τα εκάστοτε νομοσχέδια που στη συνέχεια περνάνε από τη βουλή μέσω τηλεδιάσκεψης.

Να απαντήσουν τα ΜΜΕ; Ίσως, αν ποτέ διακοπεί η λίστα Πέτσα… προς το παρόν δεν το βλέπω. Υπάρχει ακόμη μπόλικο λίπος.

Άρα για να το κάνουμε πιο ξεκάθαρο για όσους μπερδεύονται.

Εν μέσω πανδημίας και μειωμένης κατά 70% αεροπορικής κίνησης, ενισχύθηκε με άφθονο κρατικό χρήμα μια συγκεκριμένη ιδιωτική εταιρία, συστάθηκε μια άλλη (κρητική και αυτή) από το πουθενά, την ώρα που οι υπόλοιπες εταιρίες κατέρρευσαν αβοήθητες.

Παράλληλα, ενισχύονται με μπόλικο πάλι κρατικό χρήμα οι «ιδιωτικές» εταιρίες που λειτουργούν και εκμεταλλεύονται εμπορικά τα 15 μεγαλύτερα αεροδρόμια.

Και τέλος, καταργήθηκαν με νόμο (πριν από 6 μήνες) οι κρατικοί έλεγχοι στα αεροδρόμια της χώρας, ενώ με το εργασιακό νομοσχέδιο που ψηφίστηκε πρόσφατα, κάνοντας «ανεξάρτητη αρχή» την Επιθεώρηση Εργασίας, καταργούνται και οι κρατικοί έλεγχοι επί της εργοδοσίας όλων όσων εταιριών δραστηριοποιούνται επιχειρηματικά στα αεροδρόμια.

Τόσο ωραία, τόσο καλά…

Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, σαν κερασάκι στη τούρτα, μια εφημερίδα αποκάλυψε προχθές ότι ο πρωθυπουργός μας, την ώρα πουκαθυστερεί το πρόγραμμα ναυπήγησης νέων φρεγατών, την ώρα που ακόμη παζαρεύονται από τους «ειδικούς» τα ΡΑΦΑΛΕ και τα F35, ενέκρινε την προμήθεια ακόμα ενός χλιδάτου κυβερνητικού αεροσκάφους προς χρήση από τον ίδιο,και άλλα επίσημα πρόσωπα.

Όλα αυτά την ώρα που αρχίζει νέα περίοδος αβεβαιότητας και ανέχειας μετά την πανδημία, και ενώ ήδη υπάρχουν άλλα τρία VIP αεροσκάφη (ούτε ο Ερντογάν δεν έχει τόσα).

ΚΕΡΔΑΜΕ… έτσι απλά.

Πηγή: antinews.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Χάος παντού – Τα φαντάσματα του ΓΑΠ και του 19% του ’12 πλανώνται πάνω από το Μαξίμου

Panos Davakis

Η Ελλάδα κάηκε με 2 μποφόρ και δεν παραιτείται κανείς: Γιατί έμειναν καθηλωμένα τα Canadair

Panos Davakis

Όχι άλλο κάρβουνο, Κυριάκο!

Panos Davakis

Αμέριμνες διακοπές για Κυριάκο προς δόξαν της «Γαλάζιας Πατρίδας» του Ταγίπ…

Panos Davakis

Η επιλεκτική «κοινωνική ευαισθησία» του Α. Τσίπρα και η ανύπαρκτη εθνική

Panos Davakis

Ο Μητσοτάκης «ξέχασε» να δηλώσει την κρυφή γαλλική εταιρία στο πόθεν έσχες

Panos Davakis

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα

Προσωπικά Δεδομένα & Cookies