CrashOnline.gr | Η Online έκδοση του περιοδικού CRASH!

Σημαντική πτώση πωλήσεων Ι.Χ. τον περασμένο Μάρτιο λόγω κορονοϊού

Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ  οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα, από το 2ο δεκαήμερο του οποίου ξεκίνησε η κρίση του κορωναϊού,έχουν ως εξής:

Μάρτιος 2020 Μάρτιος 2019 Μεταβολή
Καινούργια επιβατικά 3.744 9.518 -60,7%
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) 413 672 -38,5%
Καινούργια λεωφορεία 19 29 -34,5%
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) 1.548 2.401 -35,5%
Ιανουάριος-Μάρτιος 2020 Ιανουάριος-Μάρτιος 2019 Μεταβολή
Καινούργια επιβατικά 21.391 26.289 -18,6%
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) 1.748 2.023 -13,6%
Καινούργια λεωφορεία 113 114 -0,9%
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) 6.086 5.802 +4,9%

Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως το Μάρτιο, έχει ως εξής:

Segment Μάρτιος 2020 Μάρτιος 2019 Διαφορά(μονάδες μεριδίου) Ιανουάριος-Μάρτιος 2020 Ιανουάριος-Μάρτιος 2019 Διαφορά(μονάδες μεριδίου)
A 12,3% 15,0% -2,7 10,3% 12,8% -2,5
A-SUV 1,1% 1,3% -0,2 1,9% 1,6% +0,3
A TOTAL 13,4% 16,3% -2,9 12,2% 14,5% -2,3
B 26,9% 35,5% -8,6 29,2% 34,2% -5,0
B-SUV 17,9% 10,9% +7,0 18,0% 11,7% +6,3
B TOTAL 44,7% 46,4% -1,7 47,2% 45,9% +1,3
C 12,9% 12,6% +0,3 12,8% 14,2% -1,4
C-SUV 22,0% 18,0% +4,0 21,1% 19,3% +1,8
C TOTAL 34,9% 30,6% +4,3 33,9% 33,4% +0,5
D 1,5% 1,3% +0,2 1,4% 1,4% +0,0
D-SUV 2,1% 1,6% +0,5 2,6% 1,9% +0,7
D TOTAL 3,6% 2,9% +0,7 4,0% 3,3% +0,7
E 0,2% 0,2% +0,0 0,2% 0,3% -0,1
E-SUV 0,5% 0,3% +0,2 0,3% 0,3% +0,0
E TOTAL 0,7% 0,5% +0,2 0,5% 0,6% -0,1
F-G 0,0% 0,0% +0,0 0,0% 0,0% +0,0
F-G-SUV 0,1% 0,2% -0,1 0,1% 0,1% +0,0
F-G TOTAL 0,2% 0,2% +0,0 0,2% 0,2% +0,0
SPORTS 0,2% 0,1% +0,1 0,1% 0,1% +0,0
MPV 0,2% 0,4% -0,2 0,1% 0,3% -0,2
MPV-M/COMBI 1,9% 2,6% -0,7 1,7% 1,7% +0,0
  100,0% 100,0% +0,0 100,0% 100,0% +0,0
(Εκ των οποίωνSUV 43,7% 32,1% +11,6 44,0% 34,9% +9,1)

 

Μάρτιος 2020 Μάρτιος 2019 Διαφορά (μονάδες μεριδίου) Ιανουάριος –Μάρτιος 2020 Ιανουάριος –Μάρτιος2019 Διαφορά(μονάδες μεριδίου) Μερίδιο αγοράςστην ΕΕ

Ιαν.-Δεκ. ‘19*

Μερίδιο αγοράςστην ΕΕ

Ιαν.-Δεκ. ‘18*

Διαφορά (μονάδες μεριδίου)
Βενζίνη 57,4% 67,6% -10,2 58,3% 64,2% -5,9 58,9% 56,6% +2,3
Πετρέλαιο 25,9% 27,1% -1,2 27,1% 29,8% -2,7 30,5% 35,9% -5,4
Υβριδικά (HEV) 13,4% 3,9% +9,5 12,1% 4,4% +7,7 5,8% 3,9% +1,9
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) 1,1% 0,3% +0,8 0,7% 0,4% +0,3 3,1% 2,1% +1,0
Φυσικό αέριο(bi-fuel) 2,1% 0,7% +1,4 1,8% 0,8% +1,0 1,7% 1,5% +0,2
Υγραέριο(bi-fuel) 0,0% 0,4% -0,4 0,0% 0,4% -0,4

*Εκδίδονται σε 3μηνιαία βάση

 Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε ως και το Φεβρουάριο ως εξής:

Φεβρουάριος 2020 Φεβρουάριος 2019 Μεταβολή Ιανουάριος –Φεβρουάριος 2020 Ιανουάριος –Φεβρουάριος 2019 Μεταβολή
ΕΕ(1) 957.052 1.033.608 -7,1% 1.913.931 2.067.945 -7,4%
ΕΕ 14(2) 854.622 920.231 -7,1% 1.702.149 1.838.313 -7,4%
ΕΕ(1) + EFTA(3) 884.770 954.313 -7,3% 1.761.355 1.903.177 -7,5%
Ελλάδα 7.862 7.561 +4,0% 17.647 16.771 +5,2%

(1) ΕΕ των 27, εκτός της Μάλτας, που δεν αποδίδει στοιχεία σε μηνιαία βάση.

(2) Μέλη της ΕΕ ως το 2004.

(3) Νορβηγία, Ισλανδία και Ελβετία.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΛΣΤΑΤ: Σε ύφεση 0,9% η Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο

Panos Davakis

Σταϊκούρας: Η ύφεση στην Ελλάδα θα είναι χαμηλότερη από άλλες χώρες

Panos Davakis

Σφίγγει ο κλοιός για πλεονάσματα και παροχές -Πιέζει ο “Βορράς” ως αντιστάθμισμα για το πακέτο των 32 δισ.

Epi Trimi

Σάλος με νέα σύμβαση εργασίας – Προβλέπει λήψη δειγμάτων σάλιου και αίματος

Epi Trimi

Ο Ερντογάν πήρε 316 εκατ. ευρώ από την Παγκόσμια Τράπεζα για να δημιουργήσει δουλειές για Σύρους πρόσφυγες

Epi Trimi

UBS: Βελτιώνει σημαντικά τις εκτιμήσεις της για την Ελλάδα – Βλέπει ύφεση 6% αντί για 10%

Epi Trimi

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα

Προσωπικά Δεδομένα & Cookies