CrashOnline.gr | Η Online έκδοση του περιοδικού CRASH!

ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ! Παρθενική πτήση για το πρώτο επιβατικό αεροσκάφος κινεζικής παραγωγής

c919

Ισχυρό ανταγωνισμό αποκτούν Αμερικανοί και Ευρωπαίοι καθώς μετά τους Ρώσους και οι Κινέζοι μπαίνουν στην παραγωγή επιβατικών αεροσκαφών.

Την παρθενική του πτήση πραγματοποίησε την Παρασκευή το C919, το μεγάλο επιβατικό αεροσκάφος κινεζικής παραγωγής.

Η πτήση καθιστά την Κίνα την τέταρτη κατά σειρά παραγωγό μεγάλων αεροσκαφών μετά τις ΗΠΑ, τη Δυτική Ευρώπη και τη Ρωσία.

Επίσης σηματοδοτεί ένα ορόσημο για την Επιχείρηση Εμπορικών Αεροσκαφών της Κίνας (COMAC), την εταιρία κατασκευής του C919 που εδρεύει στη Σανγκάη.

Το αεροσκάφος, που διαθέτει δύο κινητήρες, απογειώθηκε γύρω στις 14.00 (τοπική ώρα) από το διεθνές αεροδρόμιο της Σανγκάης, μεταφέροντας μόνο πενταμελές πλήρωμα και όχι επιβάτες.

Η πτήση, που διήρκησε 80 λεπτά, χαιρετίστηκε με θερμό χειροκρότημα από τους 1.000 και πλέον θεατές στο διάδρομο απογείωσης, μεταξύ των οποίων ο αντιπρόεδρος της κινεζικής κυβέρνησης Μα Κάι και ο επικεφαλής του κόμματος Shanghai Party Χαν Τζενγκ.

Το ‘C’ στο όνομα του αεροσκάφους συμβολίζει το αρχικό γράμμα στη λέξη China (Κίνα) και το ακρώνυμο COMAC, ενώ το ‘9’ συμβολίζει το «για πάντα» στην κινεζική κουλτούρα και το 19 αντιπροσωπεύει τη μέγιστη χωρητικότητα που είναι 190 επιβάτες.

«Η παρθενική πτήση ήταν συναρπαστική», δήλωσε ο Γου Γκουανγκχούι, ο επικεφαλής σχεδιαστής του C919, προσθέτοντας ότι πρόκειται για μεγάλη επιτυχία στην ιστορία της κινεζικής πολιτικής αεροπορίας καθώς και για την αρχή μιας νέας εποχής προηγμένων κατασκευών στη χώρα.

Το κινεζικό αεροσκάφος, που έχει στενή άτρακτο, μπορεί να συγκριθεί με το ανανεωμένο Airbus 320 και τη νέα γενιά 737 της Boeing, σηματοδοτώντας την είσοδο της χώρας στην παγκόσμια αεροπορική αγορά.

Η Κίνα άρχισε να αναπτύσσει τα δικά της μεγάλα επιβατικά αεροσκάφη τη δεκαετία του 1970, και το πρώτο αεροπλάνο, το Y-10, πραγματοποίησε με επιτυχία τη δοκιμαστική του πτήση το 1980. Ωστόσο, το έργο στη συνέχεια εγκαταλείφθηκε.

Το 2007, το Κρατικό Συμβούλιο ενέκρινε τα σχέδια για την ανάπτυξη ενός μεγάλου επιβατικού αεροσκάφους. Τον Νοέμβριο του 2015 ολοκληρώθηκε η κατασκευή του πρώτου C919.

Το αεροσκάφος έλαβε τον Απρίλιο το ‘πράσινο φως’ για να ξεκινήσει μια σειρά δοκιμών τροχοδρόμησης σε υψηλές ταχύτητες, που αποτέλεσε το τελικό βήμα πριν από την παρθενική πτήση. Πάνω από 200.000 τεχνικοί εργάστηκαν στο έργο αυτό.

Το αεροσκάφος σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε στην Κίνα, με πόρους από όλο τον κόσμο. Πρόκειται για επίτευγμα στην παγκόσμια συνεργασία, δήλωσε ο Γου.

Το C919 ενσωματώνει μέρη και εξαρτήματα από περισσότερους από 30 διεθνείς προμηθευτές, όπως η Honeywell International Inc. Οι κινητήρες του κατασκευάστηκαν από μια κοινοπραξία της General Electric και της Safran Aircraft Engines.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κατέρρευσε πολυκατοικία 13 ορόφων στη Γάζα μετά από ισραηλινό βομβαρδισμό

Σλοβακία: Προχωρά στην αναστολή χρήσης του εμβολίου της AstraZeneca μετά τον θάνατο 47χρονης

Στέφανος Νικήτας

Κομισιόν για AstraΖeneca: Δεν ζητάμε οικονομική αποζημίωση, διεκδικούμε την παράδοση των εμβολίων

Panos Davakis

Στο χάος έχει “βυθιστεί” η Ιερουσαλήμ: Φωτιά στο Όρος του Ναού! (VIDEO)

Panos Davakis

Το Facebook προειδοποιεί -Τι θα γίνεται με τα άρθρα που θα κοινοποιούμε

Panos Davakis

Μακελειό στη Ρωσία: Πάνω από 10 νεκροί μετά από πυροβολισμούς!

Panos Davakis

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα

Προσωπικά Δεδομένα & Cookies