CrashOnline.gr | Η Online έκδοση του περιοδικού CRASH!

Αυστραλία: Πρώτος θάνατος από θρόμβωση που συνδέεται με το εμβόλιο της AstraZeneca

Σε «πιθανή» σύνδεση με το εμβόλιο της AstraZeneca για την Covid-19 απέδωσε ο αρμόδιος εποπτικός φορέας φαρμάκων στην Αυστραλία τον θάνατο μιας 48χρονης διαβητικής γυναίκας, η οποία εμφάνισε θρόμβους μετά τον εμβολιασμό της.

Όπως ανέφερε ο φορέας Therapeutic Goods Administration, ειδικοί κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ο θάνατος της γυναίκας στη Νέα Νότια Ουαλία, τέσσερα 24ωρα μετά τον εμβολιασμό της, πιθανώς συνδέεται με το εμβόλιο της AstraZeneca, η χρήση του οποίου έχει περιοριστεί την τελευταία εβδομάδα στη χώρα. «Ελλείψει εναλλακτικής αιτίας για το κλινικό σύνδρομο, η Ομάδα Έρευνας Ασφάλειας Εμβολίων (VSIG) πιστεύει ότι θα πρέπει να υποτεθεί στην παρούσα φάση μια αιτιακή σχέση με το εμβόλιο», επισήμανε.

Πρόκειται για το τρίτο σπάνιο κρούσμα θρόμβωσης που συνδέεται με το εμβόλιο της ΑstraZeneca και καταγράφεται στην Αυστραλία, αλλά το πρώτο θανατηφόρο.

Σύμφωνα με τις Αρχές, η γυναίκα είχε λάβει το εμβόλιο αυτό στις 8 Απριλίου, πριν από τη σύσταση της κυβέρνησης να προτιμάται το σκεύασμα της Pfizer για άτομα κάτω των 50 ετών.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κομισιόν για AstraΖeneca: Δεν ζητάμε οικονομική αποζημίωση, διεκδικούμε την παράδοση των εμβολίων

Panos Davakis

Επικεφαλής EMA: Πιθανόν τέλη Μαΐου η έγκριση του εμβολίου της Pfizer για παιδιά ηλικίας 12 ετών

Panos Davakis

Στο χάος έχει “βυθιστεί” η Ιερουσαλήμ: Φωτιά στο Όρος του Ναού! (VIDEO)

Panos Davakis

Το Facebook προειδοποιεί -Τι θα γίνεται με τα άρθρα που θα κοινοποιούμε

Panos Davakis

Μακελειό στη Ρωσία: Πάνω από 10 νεκροί μετά από πυροβολισμούς!

Panos Davakis

Αποκαλυπτικός ο καθηγητής Ιωαννίδης: «Η Ελλάδα έχει χτυπηθεί πάρα πολύ άσχημα από την πανδημία -Να μην υπάρχει διαχωρισμός των πολιτών»

Panos Davakis

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα

Προσωπικά Δεδομένα & Cookies