CrashOnline.gr | Η Online έκδοση του περιοδικού CRASH!

Το Γκραν πρι του Μπαχρέιν από την οπτική των ελαστικών

gkrapriii

 

Το γκραν πρι του Μπαχρέιν που θα διεξαχθεί την ερχόμενη Κυριακή και είναι ο δεύτερος αγώνας χαρακτηρίζεται από την εκκίνηση υπό το φως της ημέρας και τον τερματισμό υπό το φως των προβολέων. Οι ομάδες, πλέον, έχουν δοκιμάσει τους νέους κανονισμούς των ελαστικών, οπότε μπορούν να έχουν περισσότερες ιδέες για το πώς να πάρουν το καλύτερο από αυτά στα επόμενα γκραν πρι. Οι τρεις υποψήφιες γόμες (medium, soft and supersoft) είναι οι ίδιες με εκείνες τις γόμες της Αυστραλίας.

Το σιρκουί από τη σκοπιά ενός ελαστικού:

Η ώρα έναρξης 18:00, σημαίνει ότι οι θερμοκρασίες πέφτουν δραματικά καθώς ο αγώνας συνεχίζεται.

Η άσφαλτος με βάση τον γρανίτη, είναι τραχιά και λεία, αυξάνοντας τη φθορά των ελαστικών.

Η άμμος από το περιβάλλον της ερήμου, μπορεί συχνά να καθίσει στην επιφάνεια της ασφάλτου, επηρεάζοντας την πρόσφυση.

Υπάρχει ένας αριθμός από αργές στροφές όπου η καλή πρόσφυση είναι ζωτικής σημασίας.

Την ίδια στιγμή, υπάρχουν τέσσερις γρήγορες ευθείες, οπότε απαιτείται ένα ευέλικτο set-up.

Το αυτοκίνητο ασφάλειας επηρεάζει σπάνια τη στρατηγική: υπήρξαν μόνο δύο στα 12 χρόνια της ιστορίας του αγώνα.

Οι τρεις γόμες ελαστικών:

White medium: μία γόμα που χρησιμοποιείται σε μεγαλύτερες αποστάσεις.

Yellow soft: μια γόμα με έμφαση στην απόδοση.

Red supersoft: μια γόμα υψηλών επιδόσεων, αλλά περιορισμένης διάρκειας ζωής.

Πως ήταν πριν από ένα χρόνο:

Νικητής: Χάμιλτον (δύο πιτ στοπ: ξεκίνησε με soft, άλλαξε σε soft στον 15ο γύρο και έβαλε medium  στον 33ο).

Καλύτερη θέση με εναλλακτική στρατηγική: Ραϊκόνεν, δεύτερος (επίσης δύο πιτ στοπ, ξεκίνησε με soft, άλλαξε σε medium στον 17ο και μετά έβαλε soft στον 40ό).

Υπήρχαν ένα μίγμα με δύο και τρία πιτ στοπ. Ο Φέτελ ήταν πέμπτος, με ένα μη προγραμματισμένο τρίτο πιτ στοπ.

Η πτώση της θερμοκρασίας στην πίστα, στις κατατακτήριες δοκιμές, θα φέρει αργά αποτελέσματα. Όμως η μορφή των δοκιμαστικών δεν θα αλλάξει σε σχέση με την Αυστραλία.

Κορυφαίες ομάδες έχουν κάνει διαφορετικές επιλογές για την κατανομή των ελαστικών.

Μια Lamborghini στον αγώνα αυτοκινήτων Trofeo, έτρεξε σε πάγο στο Livigno της Ιταλίας, χρησιμοποιώντας ειδικά κατασκευασμένα ελαστικά P Zero.

Στρατηγική με μαεστρία αναφορικά με τα ελαστικά από την Haas F1, στο ντεμπούτο τους στην Αυστραλία. Τι μπορούν να κάνουν στο Μπαχρέιν;

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Στο αεροδρόμιο ο Τζόκοβιτς – Αναχωρεί τελικά από την Αυστραλία

Δημήτρης Μπαλογιάννης

Οι Αυστραλοί ακυρώνουν τη βίζα του Τζόκοβιτς – Δεν θα λάβει μέρος στο Australian Open

Δημήτρης Μπαλογιάννης

Νέο “success story” της συμφωνίας των Πρεσπών! Με ποιο όνομα κατέβηκαν οι Σκοπιανοί στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Χάντμπολ

Δημήτρης Μπαλογιάννης

«Όχι» στο αίτημα της Αυστραλίας για αναβολή εκδίκασης της έφεσης στην υπόθεση Τζόκοβιτς

Καζάνι που βράζει οι οπαδοί της θύρας 13: “Τόσους μήνες ψέματα για μια ελευθερία”

“Βόμβες” οπαδών για την κυβέρνηση: «Τρέμετε την οργή του κόσμου και τις εκλογές – Δεν θέλετε να μετρηθούμε»

Δημήτρης Μπαλογιάννης

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα

Προσωπικά Δεδομένα & Cookies